Tuesday 5 September 2017

BENGKUNG MODEN PREMIUM BEAUTIFUL YANG SANGAT SELESA

Ramai yang ingat bila pakai Premium Beautiful corset ni kena pakai ketat-ketat baru boleh slim dan kurus. Tapi Liana nak bagitau, yang Premium Beautiful ni bukan macam tu.. It doesn't work that way. Tak berkesan pun, malah silap-silap badan uols akan jadi lagi mengembang ataupun jadi bentuk yang tidak menarik.. Ada pulak yang complain kenapa bahu jadi besar, bahagian bawah jadi besar dan sebagainya.

Premium Beautiful ni memang kena pakai sehabis selesa. Maksudnya bukan terlampau ketat atau longgar, tapi memang ngam-ngam dengan badan anda. Sebab tu sangat penting untuk anda dapatkan agen yang ada ilmu dalam corset ni. 

Nak tahu corset Premium Beautiful anda salah saiz, salah satunya ialah ketat sangat. Jadi pastikan masa fitting corset ni, bila uols sarung di badan, ianya just nice, grip pada badan... Bukan terlalu ketat atau longgar... Dan pastikan juga you all diajar cara pemakaian yang betul. Eh, ada teknik tau nak pakai Premium Beautiful ni.. Bukan main pakai macam uols pakai pakaian dalam biasa atau main pakai macam pakai baju kan. Teknik yang Liana maksudkan ialah teknik alih lemak.. Memang dah jadi perkara wajib Liana berkongsi dan guide dekat uols teknik ni kalau ambil corset ni dengan Liana.. 

Ramai yang terkejut bila Liana kata, Liana memang tak pernah miss pakai Premium Beautiful hari-hari walaupun berada di rumah sekalipun.. Ada yang tanya tak rimas ke pakai hari-hari walaupun kat rumah... Eh, tak rimas langsung.. Bila kita dapat saiz yang betul, memang rasa taknak bukak dah.. Sedap sangat dan selesa bila sarung Premium Beautiful ni.. 

Bagi LIana, rugilah kalau tak pakai... Dah ada cara mudah nak shape badan dan hilangkan lemak di badan kan. Kalau tak pakai, takut pula lemak tu berayun-ayun melambai ke sana sini bila kita berjalan... Seram kan?



Noor Fadziliana Omar
WhatsApp / Telegram 018-2199464
email : noorfadziliana@gmail.com

No comments:

Post a Comment