Monday 11 September 2017

TDC UTARA MONTHLY TRAINING AUGUST 2017

Assalamualaikum...

Jam di dinding menunjukkan jam 12:15pagi. Jari jemari Liana mula bermain di papan kekunci komputer riba. hehehehhhh...saja bagi suspen..

Ok berbalik pada tajuk entry. Entry Liana kali ni berkaitan dengan TDC Utara Monthly Training Class yang di buat di Stokis Sahajidah Hai-O Sungai Petani. 



Tajuk yang disampaikan pada hari berkenaan adalah Premium Beautiful Training (PB Info dan FAQ). Dua tajuk yang berbeza-beza tapi untuk satu produk. Kalau uolss nak tahu artwork tu dibuat oleh leader Liana tau SSM Nurhazwani Ameen. Cantik tak?? Tengok artwork pun dah nampak menarik kan..pengisian topik lagi la menarik.

Ni la Leader Liana selaku Emcee that day SSM Nurhazwani Ameen




Alhamdulillah... Kelas penuh pada hari tu. Memang best sangat. Speaker pertama pada hari itu adalah DSM Kak Siti Norizam berumur 44 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai 4 orang cahaya mata. Beliau juga dikenali sebaai Ratu Maharani kerana beliau memang pakar dalam bidang herba maharani tu. Pada hari itu, Kak Siti berkonsi tentang Premium Beautiful Guide dan FAQ. Banyak yang kami pelajari tentang Premium Beautiful. Terima kasih kak Siti atas perkongsian tentang TDC PB.

DSM Kak Siti Norizam
Yang menarik tu selepas perkongsian dari kak Siti, Leader Liana diminta menyediakan soalan kuiz Frequently Ask Question tentang PB. Sesiapa yang dapat jawab soalan akan diberikan hadiah oleh CDM Ain Zulkarnaind from Gold Coast, Australia. Wow untuk pengetahuan uolss Liana salah seorang yang berpeluang menerima hadiah kuiz. 

 Bakal SSM Nooratikah.
Mother of 1 dan tengah mengandung anak 
kedua 5 bulan.

Ini pula bakal SSM Along Farah Eliana.
Ini bakal SM Typah


Yang terakhir. Liana la..baby tu anak Liana yang ke-4..Alhamdullah masa ni umur Izzuddin 3 bulan.


Ini pula kepada Speaker kedua kami, CDM Nurul Ain Zulkarnaind. Orang Kedah tau ni... Ibu kepada seorang puteri yang berumur setahun lebih. Tajuk yang disampaikan oleh CDM Ain atau lebih dikenali sebagai Yong ialah FAQ Business Premium Beautiful.


CDM Nurul Ain Zulkarnaind.
EMCEE, SPEAKER 2, & SPEAKER 1


Dari kiri Ika, Syaza, Yong, Wani, Me and Shakeylah

Geng TDC Utara yang hadir pada hari tersebut.

Sekian entry Liana untuk malam ni...eh eh dah pagi pun...
Jari jemari Liana malabuhkan tirai entry ini pada jam 12:56 pagi.



Noor Fadziliana Omar
WhatsApp / Telegram 018-2199464
email : noorfadziliana@gmail.com

No comments:

Post a Comment