Sunday 30 July 2017

TDC UTARA TRAINING

Assalamualaikum wrt...Salam Sejahtera...Salam 1 Malaysia...


Alhamdulillah... TDC Utara Training yang dijalankan di Stokis Hai O Sungai Petani pada 29 Julai 2017 (sabtu) berjalan dengan lancar sekali.

Ini adalah kelas pertama yang Liana join. Wah memang happenning sangat. Kelas ini adalah untuk semua usahawan TDC dari Kedah, Perlis, Pulau Pinang dan Perak. Kami berkumpul untuk mendapatkan ilmu bisnes. Topik pulak berbeza-beza setiap bulan. Topik kali ni adalah "TIP UNTUK TERPAKSA QUALIFY ke KOREA" uolsss.


Ni masa perjalanan ke kelas. Nampak tak muka excited...

Excited sangat kami bila ada kelas ilmu. Seronok bila dapat jumpa kawan-kawan usahawan sebab kami punyai matlamat dan impian yang sama. Nak berjaya kena lah rajin-rajin cari ilmu kann..


Terima kasih tidak terhingga buat our emcee SSM Nadiah Ahmad


Begitu juga buat speaker DDM Fiza Mahazir dengan topic beliau cara ukur dan kira size #premiumbeautiful. Masing-masing excited dok ukur badan.


Slot seterusnya disampaikan oleh speaker DSM Eida Idris dengan topik "KOREA FREE TRIP". Terima kasih DSM atas info yang cukup padat. Rasa dah tak sabar nak ke KOREA.


Dan juga tidak ketinggalan kepada our CDM Ain Zulkarnaind yang menguruskan kelas untuk kami semua sebagai usahawan The Diamond Circle.
CONFIRM KOREA!!!!














Semoga ilmu yang disampaikan oleh semua speaker dapat diaplikasikan dengan sebaiknya oleh kami team TDC utara.

Alhamdulillah ilmu dan tip dah dapat. Apa lagi jom kita meroket.

Berniaga dan menjadi TDC member bukanlah  semata-mata menjadi ejen atau penjual tetapi setiap ahli dilatih untuk menjadi USAHAWAN. Usahawan  yang tinggi ilmu, berketrampilan dan keperibadian tinggi.

Jom join bersama kami di team TDC sekarang. 
Hubungi Liana dengan segera ya :)



Noor Fadziliana Omar
WhatsApp / Telegram 018-2199464
email : noorfadziliana@gmail.com











No comments:

Post a Comment